piątek, 24 sierpnia 2012

Black, black, black

 
 
 
Dzisiaj postawiłam na czerń, wybrałam czarną klasyczną tunikę, wykonaną z przodu w całości z naturalnej skóry. Dodam, że sukienkę znalazłam w szafie u mamy :) Jak widać moda nie przemija, dlatego staram się  nie pozbywać starych rzeczy. Są tego plusy, jak i minusy. Po pierwsze moja szafa pęka już w szwach ale za to mam w czym wybierać :)
Wracając do mojego look'u dobrałam do sukienki buty typu gladiatorki, aby dodać do całości pazurka :) Buty kupiłam w Prima Moda, stylizowane były one na buty Gucci z kolekcji sprzed około 2 lat :) Torebka też jest skórzana z małymi czaszeczkami.
W tym oto stroju poszłam z moim chłopakiem na kolację ze znajomymi do chińskiej restauracji:)
Jak Wam się podoba mój skórzany look??
Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie na temat tej stylizacji!
 Dlatego zapraszam do komentowania!
 
 
 





 
Sukienka - Vintage
Buty- Prima Moda
Torebka - Thomas Wylde




1 komentarz: