poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Fashion is my sport


Lubię mieć w swojej garderobie skórzane ubrania :) Od dawna wiadomo, że skórzane spodnie kojarzą się z motocyklami. Coraz częściej noszone są jednak do zwykłych okazji. Dodają one wyrazistości. Kobiety są bardziej "z pazurkiem":) Ja takowych jeszcze nie posiadam, gdyż ich koszt jest dość spory, w granicach ponad 1000zł. Kiedyś takie planuje sobie kupić, caaałe skórzane, dopasowane do sylwetki :) Tym razem jednak postawiłam na skórzaną bluzkę, która z tyłu wykonana jest z normalnego materiału, skóra zdobi tylko przód. Do takiej stylizacji nie trzeba dobierać już nic krzykliwego, wyróżniającego się. Dobrałam zatem jeansy, które mają dość ciekawe kieszenie, na klapach też jest skóra:) Są całkiem inne niż inne moje pary jeansów.
Uwielbiam ten model torebki! Pasuje dosłownie do wszystkiego! Można ją nosić zarówno do ręki, jak i użyć paska przez ramię. Na pewno w innej wersji jeszcze nie raz zobaczycie tą torbę:) Jest to mój jeden ze świeższych łupów !!:)
Co myślicie o tych butach z DeeZee? Powiem, że jak na tą wysokość obcasa, to chodzi się w nich dośc wygodnie. Przerażające jest dla mnie tylko myśl, że jak źle postawię stopę i się potknę to ten wypadek mógłby nie być fajny... Są naprawde wysokie!! Żadnego innego złego słowa na nie powiedzieć nie mogę! Robią wrażenie na innych, są eleganckie i kobiece - o to mi chodziło !!:)
 
Pozdrawiam
Ania 



 
 
 
 
 




Bluzka - niewiem
Spodnie - Dsquared
Buty - DeeZee
Torebka - Givenchy

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja, niemniej razi mnie torebka, która obok Givenchy nawet nie leżała.. Jeśli spodnie za 1000 zł to dla Ciebie sporo, czym wobec tego jest kwota 6000 zł które musiałabyś wykrzesać na ową torebkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest mojej mamy:)I nie mam wątpliwości w jej orginalność! Owszem cena za spodnie 1000 złjak dla mnie jest spora.... Mam ważniejsze wydatki niż spodnie, np torebka:)) pzdr....

      Usuń