środa, 19 września 2012

Call my name :)

Korzystam z ostatnich dni, kiedy jeszcze towarzyszy nam słońce. Uwielbiam tą sukienkę, za jej zwiewność, dziewczęcość i krój jaki ma. Mam nadzieję, że w następnym sezonie letnim również będą modne sukienki o długim tyle i krótszym przodzie. Dawniej nie ekserymentowałam z ubraniami w tym kolorze, jest to ni  khaki ni beż. Uważałam kiedyś, że jest to tak jakby "bezpłciowy" kolor ale z czasem się do niego przekonałam. Nie chciałam ozdabiać tego outfitu w biżuterię, chciałam żeby był lekki. Zresztą jak już mogłyście zauważyć, nie przepadam za dużą ilością naszyjników, pierścionków itp. Tym razem także postawiłam na ciężkie buty. Takie połączenia uważam za szalenie ciekawe :)
A wy co sądzicie o tym zestawie? Jak spędzacie ostatnie dni lata?:)
 
Pozdrawiam gorąco! Ania 
 
 
 
 


 
 
Shoes-Jeffrey Campbell
Dress - Imperial

5 komentarzy:

  1. Aniu ja trochę z innyj beczki. Chciałabym zamówić buty UGG i żeby mieć pewność że płacę za orginalny towar zaczełam się zastanawiać skąd je zamówić. Myślę o luisaviaroma a pisałaś że zmawiałaś tam Tshirt. Czy faktycznie wysyłka jest darmowa? I czy przy wysyłce do PL nie posnosi sie jakiś dodatkowych kosztów? Jeśli możesz, pomóż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Jak najbardziej polecam Luisaviaroma, można także zwrócić obuwie jeśli nie przypadną buty ci do gustu. Jest już tam opcja płatności Paypal, także wygodniej można dokonać płatności. Myślę, że możesz poszukać ich na stronce asos.com tam też mają dośc przyzwoite ceny, i na pewno mają Ugg'sy :) Aha, noi oczywiście z obu tych stron nie ponosi się dodatkowych kosztów typu cło itp. Czasami są nawet okazje, że przesyłka jest za darmo!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak Ty to robisz, że tak ślicznie wyglądasz na każdym zdjęciu?? :)
    Dodaj jakiś post o swoich kosmetykach, bardzo jestem ciekawa jakiego szamponu używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu czy nie chcialabys odsprzedac tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak bylabym wdziewczna jakbys odposala i podala cene ?:)

    OdpowiedzUsuń