niedziela, 23 września 2012

Don't You worry child

Spodnie moro są w mojej szafie już od ponad 3 lat jak nie dłużej, i dopiero teraz mogę stwierdzić, że są na czasie. Jednak często je ubieram bo mają świetny krój, coś ala Balmain :)
Pogoda nas nie rozpieszcza więc musiałam stworzyć już cieplejszy zestaw. Jak już wspominałam, odkopałam wszystkie golfy, swetry itp. Kamizelka jest moim strzałem w 10:) kupiona na allegro, będzie chyba moją ulubioną tej jesieni.
Niestety warunki atmosferyczne nie pozwoliły mi na zrobienie większej ilości zdjęć, dlatego musicie się nacieszyć tylko tymi.
 
Pozdrawiam gorąco Ania





Spodnie - Sexy Woman
Buty - Jeffrey Campbell
Kamizelka - bez metki ( kupiona na allegro)


4 komentarze:

  1. Aniu, dawno kupowałaś tą kamizelkę?
    Nie wiesz, czy może są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  2. It's remarkable to pay a quick visit this web site and reading
    the views of all mates concerning this article, while I am also eager of getting knowledge.


    Also visit my page :: fifa 14 hack android-ios.rar

    OdpowiedzUsuń