niedziela, 10 marca 2013

Stripped pants

Cześć czołem :-) Niestety za oknem szaro i ponuro. Pogoda odbija się na moim somopoczuciu. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej! Wstawiam fotki outfitu z piątku, kiedy to jeszcze była w miarę ładna pogoda. Co myślicie o połączeniu spodni w paski z tym sweterkiem Kenzo, którego wprost uwielbiam!? Kiedyś powiedziałabym co za dużo to niezdrowo. Tym razem dużo - to dla mnie w sam raz hehe. Printy na swetrze, piękny tygrysek dopasowany do wzoru pasów biało czarnych jest czymś normalnym, czymś na porządku dziennym, co sprawia, że na ulicy każdy zwróci na Ciebie uwagę. W moim przypadku, podczas wizyty na policji spytano mnie czy jestem przejściem dla pieszych... No nic ludzie mają poczucie humoru - zwłaszcza policjanci.
Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego niedzielnego wieczorku :)
ANIA
 
 
 
 
 
 


 
 
Spodnie - Zara
Sweter - Kenzo
Buty - Isabel Marant
Czapka - HM
Portfel - DolceGabbana
 

2 komentarze: