czwartek, 9 maja 2013

Czwartek, Fashion Week Poland Łódź, Outfit 1

Moi Kochani! Chwilę mnie tu nie było, wszystko spowodowane jest wypadkiem bardzo ważnej dla mnie osoby. Wiadomo, że zdrowie tej osoby jest dla mnie najważniejsze, więc w zupełności cały swój czas został mu  poświęcony. Zdjęcia, które dziś wklejam pochodzą z pierwszego dnia tj. czwartku z Fashion Week Poland, który jak co roku odbył się w Łodzi. Do ostatniego dnia przed wyjazdem, nie wiedziałam do końca jakie będą moje zestawy. Postawiłam na nieco szalone połączenie bardzo eleganckiej spódnicy, którą już znacie ze sportową bluzą o krótszym kroju. Wydaje mi się, że to połączenie można zaliczyć do udanych. Wiele się dzieje mimo wszystko dalej jednak z wyczuciem umiaru :-) Jak widzicie - zmieniłam kolor włosów z mojego kochanego ombre na dość jasny odcień blondu, niekiedy przypominającego rudawe odcienie. Nie czuję się w nim do końca najlepiej, także spodziewajcie się znowu za jakiś czas kolejnej metamorfozy. Od dziś obiecuję Wam regularne posty. Naprawdę źle się czułam zostawiając Was tak długi okres bez żadnych wieści co u mnie, jednak już jestem! Powracam z dużą dawką energii i nowych stylizacji!! :)
 
BUZIAKI
 
 
 
 







 




 
Kilka zdjęć z naszego pięknego loftu :-)
 

 


Kolekcja naszych kochanych butów.

 
Spódnica - Papillon
Bluza - Topshop
Buty - Sam Edelman
Torebka - Zara
 

2 komentarze:

  1. Zajebiste te żółte buty! Trochę się martwiłam czemu przez tak długi czas nie pisałaś :)
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń